Klantenservice

Mocht er onverhoopt een probleem zijn met een door u besteld artikel, dan verzoeken wij u vriendelijk om per e-mail contact op te nemen. Wij documenteren al de vragen en reacties en doen onze uiterste best om u op korte termijn te antwoorden.

U kunt hiernaast het contactformulier invullen of een e-mail sturen. Ons e-mail adres is: info@ascotsfinest.nl

Bij voorbaat hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Ascot's Finest

1 FAQ - Oftewel veelgestelde vragen
1.1 Past mijn paard dit?

Ondanks dat wij gek zijn op alle paarden, kunnen wij helaas niet van te voren inschatten of uw paard of pony een bepaald hoofdstel of halster past. Een Haflinger kan maat Cob of Full hebben, een Welsh kan een Shet of Pony hebben, etc. Ieder paard heeft zijn eigen maten, het zijn net mensen... 

Indien u het wilt weten (om eventuele ruilingen te voorkomen) vragen wij u om de maten van een goed passend hoofdstel of halster op te nemen en met deze centimeters (of inches als u dat leuk vindt ;) ) bij ons te vragen naar een gedegen advies over de juiste maat.

1.2 Hebben jullie een winkel?
Nee, wij hebben geen winkel waar je bij normale openingstijden kunt komen shoppen. Maar.... We hebben wel alle artikelen aan huis, dus is het vaak mogelijk om op afspraak te komen kijken. 

Neem dan ook een passend hoofdstel, halster, e.d. mee zodat we direct kunnen kijken welke maat je nodig hebt.
1.3 Kunnen jullie mij sponsoren?
Omdat we iedereen willen voorzien van de beste kwaliteit rundlederen paardenartikelen voor een betaalbare prijs, kunnen we op dit moment niet ingaan op sponsor-aanvragen. 

Maar onze artikelen zijn zo leuk geprijsd dat het vast geen moeite kost om mooie artikelen voor jouw pony of paard aan te schaffen bij ons en zo leuk voor de dag te komen op de wedstrijd!
1.4 Kan ik bij een verkeerde maat het artikel ruilen?
Ruilen is bij Ascot's Finest geen probleem. Heeft u toch een verkeerde maat besteld, dan mag u het pakketje retour sturen (uiteraard dient het artikel wel nieuw en schoon te zijn), wij zullen dan de juiste maat aan u opsturen. Mochten wij een artikel niet meer in een andere maat hebben, dan zullen we het bedrag minus de verzendkosten aan u retourneren.

Hebben wij wel een passend hoofdstel voor u, dan zijn we helaas genoodzaakt om de verzendkosten in rekening te brengen. Alleen op deze manier kunnen we iedereen betaalbare ruitersportartikelen aanbieden!

Bij twijfel over de maat altijd even contact opnemen met ons, wellicht dat wij juist een andere maat adviseren dan u normaal zou hebben voor uw pony of paard.
1.5 Heb ik garantie op de strass steentjes?
De neus- en frontriemen met strass zijn kwetsbaar en bij verzending controleren wij altijd de neus- en/of frontriem uitvoerig en pakken deze in bubbeltjesfolie in. Bij verzending kan er dan geen schade aan de frontriem komen. U dient er wel met het uitpakken erg in te hebben dat u het plakband doorknipt en niet de frontriem uit het plastic trekt, hierdoor zouden ook beschadigingen kunnen ontstaan.

Op de strassstenen geven wij geen garantie. Desondanks besteden wij bij de fabricage extreme zorg aan de frontriemen: ze worden verstikt en vernaaid.

Als u bij ontvangst nog een laagje transparante nagellak eroverheen doet, dan blijven de steentjes nog langer behouden!  
1.6 Staan jullie op een concours?
Ja, we staan regelmatig op een concours in de regio Randstad.

Heb jij een concours waar we zeker niet mogen ontbreken, dan horen wij dat graag! Leuke, gezellige evenementen die draaien om paarden en ponies, meerdaagse concoursen, enkeldaagse concoursen, e.v.a., als jij weet waar wij moeten staan:

info@ascotsfinest.nl
Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »